Magazin
20 Ağu 2019 14:18 Son Güncelleme: 20 Ağu 2019 23:34

Norm Ender Demet Akalın'a 'diss' attı! Kezban şarkısıyla ti'ye aldı!

Rapçi Norm Ender, eski defterleri de yeniden açarak Demet Akalın'ı tiye aldı.

Norm Ender Demet Akalın'a 'diss' attı! Kezban şarkısıyla ti'ye aldı!

Norm Ender, konserinde 'Kezban' parçasını seslendirmeden önce daha önce de gönderme yaptığı Demet Akalın'ı diline doladı. İçinde Demet Akalın geçen Kezban şarkısını söylemeden önce, göndermede bulunan Norm Ender'in bu sözleri çok konuşulacak.

Şarkı öncesinde kendisini izleyenlere seslenen Norm Ender, "Çok özel bir ismin adı geçiyor. Dünyanın en büyük 3. müzisyeni, Beethoven, Mozart, Demet Akalın. Bilmiyor musunuz bunu? Barok dönem filan hikaye yani. Vivaldi filan kim onlar ya? Bu arkadaşları tanımladığımız bir şarkı geliyor. Hadi bakalım"dedikten sonra Kezban parçasını seslendirdi.

Diğer şarkıya geçtiği sırada sosyal medyada hakkında ortaya atılan iddialara da değinen Norm Ender, bazı internet sitelerinin havaalanında Ben Fero ile kavga ettiği şeklindeki haberlerle dalga geçerek, "Her gün haberlere baktığımda havaalanında kavga ettiğimi görüyorum. Yok, yok, biz kavga filan etmiyoruz" diye konuştu. Norm Ender bu sözleriyle kendisini üstü kapalı olarak tehdit eden Killa Hakan'a da gönderme yaptı.

Norm Ender'in Kezban isimli şarkısında Demet Akalın'ın da adı geçiyor. Ağır göndermeler bulunan şarkıda Demet Akalın'ı 'kezban' olmakla itham eden ünlü RAP'çi, kendisine yapılan eleştirileri de kabul ettiğini ifade ederek, "Sizden ricam beni eleştirenler yanlarındakini eleştirsin. Söyleyin onlara. Sözlerime laf edenler kendi yanındaki adamların sözlerine baksın" dedi.

İşte, Norm Ender'in Kezban şarkısının sözleri:

Elinde bir telefon pembe kaplı
Ve onu da kendi gibi süslemesi
Zırt pırt yazışıp triplere girip
Sonra sana bakıp üff demesi

Erkek dediğin onu taşımalı bir kere
Sürekli bir ilgi beklemesi
Ticari işleri sanat eseri sanıp
Pop müzik falan dinlemesi

Onu terk edeceksen yedeğin boldur
Bu yüzden aşkları amortili
Kusursuz egosu giderli tavrı
Hep Demet Akalın garantili

Sen hala kalkıp empati diyorsun
Parasız konuları çekmez anten
Toz konmaz bir Kaşıkçı Elması
Ona herkes selfie çubuğu zaten

Dırdır edip yine saçmala dur ama
Şşşt kız bak bir ne diyececeğim
Tüm dünyada savaş çıksa bile
Sen düşünürsün ne giyeceğim

Hadi ne yaparsan yap fark etmez ama
Tam dokuza sekiz kezbansın
Bütün şarkıda sana sövsem bile
İstem dışı oynar o göbeciğin

Böyle bu işler sana anlatayım
Ömrü boyunca diyet yapacak
Yağlı kızartmalı fast food gömer
Ama yanında içecek light olacak

Postişli falan kankalarıyla
O aşk dizilerine özenmesi
Aynalı pozlarıyla sahteliği
Aforizmalarla gidermesi

Foto çekinirken kendine bakıp
Doğru açıyı falan aramaları
Terminatör misali gözleri
Ve radar gibi mekanı taramaları

Cümlede kuramaz 'yaa” demeden
Hareketleri deli saçmaları
Hesap ödenirken sığınak gibi
Bir anda tuvalete kaçmaları

Dırdır edip yine saçmala dur ama
Şşşt kız bak bir ne diyececeğim
Tüm dünyada savaş çıksa bile
Sen düşünürsün ne giyeceğim

Hadi ne yaparsan yap fark etmez ama
Tam dokuza sekiz kezbansın
Bütün şarkıda sana sövsem bile
İstem dışı oynar o göbeciğin

Hadi oyna
Hey hey hadi oyna
Seni kezban
Hadi salla hadi salla
Bu ritim kalçana hadi salla