Polemik & Kulis
12 Mar 2019 14:21 Son Güncelleme: 12 Mar 2019 14:26

Hürriyet.com.tr’den sansür! Mansur Yavaş haberini kaldırdı

Millet İtifakı Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mansur Yavaş'ın hakkındaki iddialara yanıt verdiği basın açıklamasını sayfasına koyan hurriyet.com.tr, bir süre sonra haberi yayından kaldırdı.

Hürriyet.com.tr’den sansür! Mansur Yavaş haberini kaldırdı

Mansur Yavaş’ın hakkındaki iddiaya basın açıklaması ile yanıt verdiği açıklamayı Demirören Medya grubuna ait CNN Türk kanalı ve Doğuş Grubu’nun NTV’si yayınlamamış, Ciner Medya’ya ait Habertürk ise çok kısa bir bölümünü vermişti.

16punto.com'un haberine göre; Demirören Medya’ya ait Hürriyet gazetesinin internet sitesi ise Yavaş’ın açıklamasını internet sitesinden yayınladı. Ancak bir süre sonra açıklama Hürriyet’in internet sayfasından kaldırıldı.

Google aramasında haberin başlığı çıkarken, habere tıklandığı zaman ana sayfaya yönlendirme yapılıyor.

 

Demirören Medya’nın diğer yayın organları milliyet.com.tr ile posta.com.tr ise açıklamaya hiç yer vermedi.