Polemik & Kulis Haberleri

FETÖ'nün Bugün TV'si satıldı! Hangi medya grubu satın aldı?

Akın İpek’in sahibi olduğu Bugün TV’ye, TMSF tarafından FETÖ suçlamasıyla el konulmuştu.

FETÖ'nün Bugün TV'si satıldı! Hangi medya grubu satın aldı?
15 Temmuz darbe girişiminden sonra ise el konulan medya organlarının satışı yapılmaya başlandı.

Bugün TV'nin uydu ve kablolu yayın lisans haklarını, Bursa’nın yerel medya organlarından Sancaktar Medya Grubu satın aldı.

“ERDOĞAN’IN HEDEFLERİ DOĞRULTUSUNDA…”

Grup bünyesinde bulunan Bursa TV satın alma haberini şu ifadelerle duyurdu:

“17-25 Aralık'ta kamu gücünü kullanarak seçilmiş hükümeti devirmeye çalışan, 15 Temmuz'da da alçak darbe girişimi ile bütün ülkeyi işgale kalkışan Fethullahçı Terör Örgütü'nün, yayın organları birer birer millileşiyor.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yerli ve milli medya hedefleri doğrultusunda önemli bir adım atıldı.

Milli iradenin sesi olan Sancaktar Medya, darbe girişiminin ardından Kanun Hükmünde Kararname ile kapatılan ve TMSF'ye devredilen FETÖ'nün yayın organı Bugün TV'nin uydu ve kablolu yayın lisans haklarını satın aldı.”



SAHİBİ KİM

Sancaktar Medya’nın sahibi Burhanettin Türkeş. Türkeş kamuoyunun gündemine, Türkiye Yahudisi işadamı Nesim Malki cinayetiyle gelmişti. Bursa 2. Ağır Ceza Mahkemesi, Malki cinayetinin tetikçisi olduğu iddiasıyla Türkeş hakkında "cinayet" suçundan müebbet, "yağma" suçundan ise 11 yıl 4 ay 3 gün hapis cezası vermişti. Mahkemenin verdiği kararı Yargıtay onaylamıştı. İhlas Haber Ajansı’nın 22 Haziran 2011 tarihinde geçtiği haberde “Bursa'daki Nesim Malki cinayeti davası kapsamında hakkında verilen müebbet hapis cezası kesinleşen Burhanettin Türkeş ve Mücahit Çakal tutuklanarak cezaevine gönderildi. Türkeş 11 ay 6 gün, Çakal ise 3 yıl hapis yatacak” ifadeleri yer almıştı.