Polemik & Kulis
22 Haz 2018 08:56 Son Güncelleme: 24 Kas 2018 02:43

AA 'Test yayını' demişti! Milliyet de seçim sonuçlarını 3 gün önceden açıkladı!

TVNET televizyonunun ardından bir skandala da Milliyet gazetesi imza attı.

AA 'Test yayını' demişti! Milliyet de seçim sonuçlarını 3 gün önceden açıkladı!
Milliyet gazetesi sosyal medya hesabı, haber sitesinde Anadolu Ajansı'nın seçim yapılmadan paylaştığı ve ardından test yayını olduğunu açıkladığı seçim sonuçlarını kendi sitesinden paylaştı.

Gelişmenin ardından sosyal medya hesabından biz özür mesajı paylaşan Milliyet “özür” mesajını, yalnızca birkaç dakika içinde sildi.

Ardından gazete, konuyu açıkladıkları bir haber metni bağlantısı ile özür mesajını yeniden paylaştı.

İŞTE SEÇİMDEN 3 GÜN ÖNCE ANASAYFADA AÇIKLANAN SONUÇLAR:



Milliyet’in internet sitesinde yer alan özür mesajında şu ifadeler yer aldı:

“Milliyet.com.tr geliştirme çalışmaları sırasında Anadolu Ajansı’nın yaptığı test yayının datalarının yer aldığı test seçim sayfası mobil ana sayfada teknik bir hata sonucu yayına verilmiştir.

Okuyucularımızdan özür dileriz.”