Survivor All Star'ın bilinmeyenleri!

Survivor Allstar yarışmasını yerinde izlemek üzere bindik bir uçağa; istikamet Dominik Cumhuriyeti... 17 saatte toplam üç uçak değiştirerek soluğu Santo Domingo’da aldık. Oradan da 1 saat 45 dakikalık yolculukla Las Terrenas’a geçtik. Issız adada, yarışmacıların tahtadan yaptıkları oturma gruplarına çöküp durum değerlendirmesi yaptık. İspanyol ünlülerin dublör kullandığı haberlerini hatırladık, sonra iki grubun yaralılarına baktık ve başladık konuşmaya... Sinem VURAL/HÜRRİYET

Survivor All Star'ın bilinmeyenleri! - Sayfa 1

135
Survivor All Star'ın bilinmeyenleri! - Sayfa 2

Las Terrenas, muhteşem sahili olan bir bölge. Buradaki iki otelde Arjantinli ve Türk teknik ekipler yerleşmiş durumda... Acun Ilıcalı ise hemen bu otellerin yanındaki villada. Montaj ekibi, yayın öncesi onayı Ilıcalı’dan alıyor, montaj notları yine Ilıcalı’nın elinden çıkıyor. Oyunlar Publica, Barbecua, El Limon ve Aleman’da önceden hazırlanan parkurlarda oynanıyor. Oynarken kan revan içinde kalan ekibin karşısında meşrubat içerken, ekipten birisi bizi uyarıyor: “Etrafınızı saralım, yarışmacılar günlerce doğru dürüst bir şey yiyip içmiyorlar, ayıp olmasın.”

235
Survivor All Star'ın bilinmeyenleri! - Sayfa 3

Her sabah 6’da kamera ekipleri adalara hareket ediyor. Bir de gece takibi yapan ikinci bir kamera ekipleri var. Toplam 110 Türk ve 70 Arjantinli, ofis ve sahada arı gibi çalışıyorlar. 200 de Dominikli çalışan var. Akşam, maç için Coson’a gidiyoruz. Kumsalda maç yapılacak. Ekibin gençleri ile Acun’un takımı karşı karşıya geliyor. Maç 5-3 Acun’un takımının oluyor.

335
Survivor All Star'ın bilinmeyenleri! - Sayfa 4

İkinci gün soluğu Ünlüler ve Gönüllüler’in adasında alıyoruz. İki ayrı ada var ve bunlar Hermutanio 1 ve Hermutanio 2 diye geçiyor. Sürat teknesiyle 35 dakikada ilk adada yani Ünlüler’in yanında alıyoruz soluğu.